Sömnlös natt

Varför får vi inte sova? Han är ju så bra på att sova annars, men inatt vägrade han komma till ro. Dubbelsängen var knökad med ben och armar som slog om vartannat. En som låg med huvet vid fötterna och en som låg på sniskan. SUCK! Två gången åt han och sen låg han rastlös i en sorts sov-vaken-trotts-dvala. Hade han inte nappen ville han ha den och när han fick den spottade han ut den. Både jag och Edin har varit som zombis idag. Edin sa att det känndes som om man blivit påkörd av tåget. Typ så. Sen har cirkusen bara fortsatt idag. Han vägrar äta, vägrar nappen, gnäller, skriker om vartannat. SUCKx2!
Jag har frågat honom 100ggr vad det är för del, men han bara glor på mig och svara med "neeeei" "iiiii" "deeeeeiii" Kanske är det tänder på G? Eller har han en utveklingsfas? Jag orkar inte ta reda på vad det är, just nu vill jag bara sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0