Tålamod & Timing

Jag börjar fundera på om Vincent kommer få ett helveteshumör. Han har ju sin giraff som han tuggar på, men det funkar bara i nån minut. För sen blir han så förbannad på att hela giraffen inte får plats inne i hans lilla mun. Vad tror han igentligen? Så han börjar grina och skrika och då måste man ta ifrån honom giraffen.
Idag har vi också satt nytt bodybyte-rekord. Tre sekunder fick han ha den på sig. Jag bytte pyjamasen mot en body efrtersom han spytt ner pyjamasen. Och när den nya bodyn kom på spydde han direkt. Suck....
Sen har jag så svårt att ge honom gröt i rätt tid. Jag tror han är hungrig och sätter honom i stolen och börjar mata men då är han helt plötsligt inte hungrig. Jag har så sjukt dålig timing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0