Tänder? Eller bara dåligt humör?

Det känns som om jag bara skriver att Vincent är gnällig hela tiden, men faktum är att det är det sista han är. Han är en riktigt glad skit som skrattar och pratar och flörtar med alla. Så när han väl är gnällig är man inte förberedd och tror att hela världen kommer rasa samman. Vi är inne i en sådan period just nu. Han skriker, gnäller, fräser, tuggar, grinar, vägrar sova, vaknar en gång i halvtimmen. Jag tror det är tänder på G.
Inatt satt jag en halvtimme vid hans säng och försökte söva honom, Edin satt en timme. Vi vill inte mata honom på natten eftersom han sovit så bra på natten fram tills nu. Men vid halv fem gav vi efter.
En så lätt liten bebis, men ändå så komplicerad.

Jag har tränat zumba idag igen och denna gången var det faktiskt riktigt kul! Jag kommer att fortsätta kan jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0