Träning ger resultat

Jippi! 2 kilo ned!
När jag började träna gick jag upp tre kilo av någon anledning och blev super deppig. Va fasiken man ska ju inte gå upp utan ned! Men det var väl dom sista bullarna som passade på att lägga sig runt magen. Men nu har jag gått ned två kilo istället. Det lustiga är att det känns att man blivit av med några kilo. Jackan är lättare att stänga och tröjan sitter inte åt på samma ställe. Två kilo borde ju inte märkas, kanske hallucinerar jag, men det gör inget. Det känns bra ialla fall. Nu jävlar kör jag på!
Efter nyår är det sockerstop också. Jag måste sätta upp mål för att klara det, och jag måste köra allt eller inget, annars kommer jag bara fuska. Så jag har sagt att jag fortfarande får äta nötter och naturgodis samt choklad som är över 70%. Hoppas jag klarar det.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

SV: nu visade sig att det var förkylningen som gjorde att hon fick feber, men det är bra att veta att det kan bero på tandning också för dit kommer vi väl en dag också :)

Grattis till viktnedgången, det har du gjort bra !

2010-10-24 @ 11:27:34
URL: http://frilander.blogg.se/
Postat av: Therese - Colins mamma

Jag tror det är lite pga tänderna här med. Och så har han blivit förkyld dessutom, stackarn.



Hoppas det går över snabbt för dem :) KRAM

2010-10-24 @ 11:50:14
URL: http://hostherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0