Ullared igen

Igår va vi på katastrof Ullared. Köade nästan två timmar in och två timmar ut. ALDRIG att jag åker dit en helg till. Vincent va hemma med Edin som tur var. Han hade ju storknat bland alla människor.

Idag har jag fortfarande träningsvärk efter fredagens partypass. Det va en blandning mellan bodypump, combat, attack, vive och step. I en och en halv timme tränade vi, jag och min syster. fick lite mersmak av bodypump så det står på schemat idag. Tre dagar i veckan tränar jag nu, och det känns lagom. Måste ta tag i gym biten nån dag också och gå igenom det också. Om jag når mitt mål så ska jag ha gått ned minst 15 kilo, men går jag ned 10-12 är jag nöjd. 20 kilo blir jag överlycklig =)

Kommentarer
Postat av: Fröken M

oj, var det såå illa !! jag som tyckte det var på tok för MYCKE folk i fredags och då slapp vi köa !?

Måste säga detsamma till dig, du har en riktigt söt liten kille ! Hur gammal är han ?

2010-10-12 @ 21:21:55
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0