att hinna....vilket skämt

Frukosten står fortfarande på bordet, katthår i Vincentsmun, mamma hår i Vincents mun. Jag fäller helt sjukt mycket hår just nu. Är det det nya schampot? Eller för att jag snart slutat amma helt? OJ! Är klockan SÅ mycket, shit vi har massvis att göra, måste åka och handla. Inköpslista? Vad va det vi skulle köpa? Vincent skriker. Hänglås? Skulle jag köpa det? Tandpetare, mjölk, mat till Vincent. Nu skriker han massvis, oj han är hungrig. Men va faan han åt ju för en timme sedan! Eller va det tre?
Nu kan vi nog åka... Oj bajs i blöjan, byta den, vart är hans mössa? Har vi packat våtservetter? Va faan va det vi skulle handla? Ska man passa på att panta burkar? Nej jävlar, jag skulle ju posta brev också!
NU åker vi... Nej nu var han hungrig igen. Finns inger ersättning kvar, just det det måste vi köpa! Blandar gröt, han bara spottar ut och sätter i halsen så jag måste hålla honom upp och ned och skaka. Hjälp va faan har jag gett honom? Är det gröt? Kan det vara mjöl jag blandat med vatten?
NU äntligen kom vi iväg! Fick vi med blöjor, jag tycker det luktar bajs igen, helvete skit i det vi åker.
Inne i affären....helt jävla nollställd. Hänglås! Va det det enda vi skulle köpa? Sätter oss i bilen, har en svag känsla av det är något jag glömt. Breven för helvete! 

Nu är vi hemma....tror ni jag fick postat alla brev?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0