Ingen Cesar Milan här inte....

I fredags fick jag för mig att jag skulle rasta skiten ur en av pappas hundar och tog på mig mina gamla agressiv inlines (inlines som man gör supercoola trix med, och utan broms) Ferry som hunden heter är till hälften Laika vilket är en draghund så han fattade galoppen direkt. Dessvärre gick en hund förbi och han fick naturligtvis vittring på den. Och av bar det.... jag kom nog upp i 50 km/h känndes det som innan jag kapitulerade och krashlanda i ett dike.
Men jag blev inte rädd, upp igen och denna gången åt andra hållet. Ferry blev skitglad igen och drog iväg. Denna gång mycket snabbare.... Sent skall syndaren straffas, denna gång 70 km/h...typ. Jag kraschkandar på asvalten och får en rejäl lårkaka på ena benet, lite skrapmärken på armen och ena knät. Men eftersom man fött barn så är ju detta en fis i rymden, men det värsta smärtan var nog när sambon säger: "Lina, du är inte 15 längre"

JAG KOMMER ALDRIG I HELA MITT LIV ERKÄNNA ATT JAG BLIR ÄLDRE OCH DÄRMED MER PERMOBIL. JAG KAN OCH JAG VILL SÅ LÄNGE JAG KAN STÅ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0