Ullared

Vincents första besök i Ullared skedde idag! Han tyckte det va hur kul som helst, eller ja han sov ju mest. Tänk att vi fått en sås näll bebis som sover i sin bilstol så fort bilen startar och som somnar i sin vagn när vi promenerar. Men vi har lovat Vincent att efter dopet ska han få börja sitta i sin sittdel till vagnen. Det börjar bli tråkigt att ligga ned, och han får ju ändå inte plats i liggdelen.
Jag förstår alla som säger att de får ångest över att deras barn växer och blir äldre. Det börjar jag också få. Alla nya steg är en bekräftelse på att han blir större och snart inte är en bebis längre. För två dagar sedan bestämde han sig för att det var färdig ammat. "Nej tack mamma, jag vill hellre ha flaskan" sa han. (Tänk att han redan kan prata så rent) Sen har han börjat äta puré. Ja jag vet, det kanske är lite tidigt, men han ville ha det och han äter det. Han får några teskedar varje dag och idag blev han skitsur när jag slutade mata honom, så han borde ju gilla det.
Nå...åter till Ullared.  Edin berättade att jag gick förbi Ola-Conny utan att märka honom! Men det är ju typiskt mig, huvet rakt fram och skygglappar. Vi fyndade väl endel, men någon överfull vagn blev det inte. Papptallrikar och servetter till dopet blev det mest. Men dagens fynd är nog träningskläderna och träningsskorna jag köpte. Imorgon börjar första passet. Jag har anmält mig till Body-Step, Body-Vive, Zumba och Indoor walking. Det blir alla tiders!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0