Barn och Babymässan

Idag har vi varit på barn och babymässan i göteborg. Jag måste säga att jag blev lite smått chockad, för det var FULLT med folk och vi kom dit redan vid 11. Jag har varit på mässan varje år sedan de startade och detta måste vara rekord i antalet besökare första dagen. Man fick aldrig sittplatser och det var svårt att komma fram till montrarna. Vincent fick iaf en hood från Nova star av sin mormor och sandleksaker som han lekt med hela kvällen.
Vi var på BVC i tisdags och som ni vet hade han ju gått ned i vikt pga av att han inte äter kött, fisk eller fågel. Men idag har han ätit både kyckling och räkor. Lille skitungen! Vi var på Heaven 23 och åt den klassiska räkmackan och Vinne ville naturligtvis också ha, och det fick han. Det verkar som om han vill äta allt som jag äter. MYCKET BRA!

Nu ser vi fram emot helgen och nästa veckas ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0