Alla <3 dag!

Idag har det hänt mycket i mitt händelserika liv. Jag har anmält mig till att göra högskoleprovet den 2:a april. Har gjort det en gång innan men det är över 5 år sedan nu så det var dags att fräsha upp det.
Vincent har fått sin första tand idag! Tjohoo. Han har varit super gnällig, eller inte gnälligare än vanligt, men nu ikväll har han varit smått omöjlig. Han somnade klockan åtta och sover fortfarande.
Min fina älskling kom hem med blommor och choklad till mig idag =) Underbart!



Jag hade bakat äpplekaka och maränghjärtan som blev efterrätten. Det skulle blivit moccabakelser men Vincent skrev och va allmänt odräglig när jag bakade så efter två misslyckade bak blev det som det blev....



Stora killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0