Alla sover utom jag

Vincent har somnat i sin säng och älsklingen har också somnat. Kvar sitter jag i sängen och surfar runt i syberrymden. Det är ganska skönt när man får vara lite själv och det är aldeles tyst runt omkring.
Imorgon ska vi till BVC  för att väga och mäta. Det är två månader sedan sist och det har hänt mycket. Idag började han äntligen äta barnmat med bitar i. Tidigare har det bara fungerat med 4 månaders pureér, fick han en bit kräktes han på en gång. Men jag köpte en "exotisk desert" 8 månaders med massa klumpar i som han gärna inte ville kräkas upp eftersom den var så god. Haha! Jag överlistade min 8 månaders son tillslut!

Det jobbiga gnället är nästan helt borta. Han sover hela nätterna, leker själv ganska länge och gnäller bara om han är trött eller hungrig. Perfekt!

Jag har tränat idag, det har inte blivit så mycket av det de senaste två veckorna. Jag har varit sjuk och det är svårt nu när Edin har börjat jobba. Men jag ska bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0