Trötters trött

Idag har jag nått max på mätarn. Jag har pumpat ur mig totalt. När jag tänker efter så han jag inte sovit en hel natt på 18 månader. Under graviditeten vaknade jag 2-3 ggr/natt och va tvunget att speinga på toa, och sen när trollet kom kunde man inte sova för man va helt speedad.
Så idag fick jag ta saken i egna händer och helt enkelt sova så fort trollet somnade, vilket var i bilen. Så jag satt helt enkelt kvar i bilen och tog en powernap.
Jag är ingen vidare mamma när jag är trött för jag orkar inte ens göra mat till mitt eget barn. Det har blivit ersättning hela dagen.
Nu när edin kommit hem och jag får ligga och slappa på soffan kan jag inte varva ned. Jag har så mycket i huvet, matte, prov, träning, bebis....ja allt.


Funktioner håller jag på med just nu i matten. suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0