No food please

Ojojojoj...upp & ned, ned & upp. Vincents humör är 100ggr värre än mitt morgonhumör (som jag faktiskt inte längre har sedan graviditeten) Han är så trottsig, det nya är att han vägrar äta fast föda. Jag träffade våran BVC sköterska idag och hon menade att han inte hade tid att äta. Och det ligger väl något i det faktiskt. Allt annat är kul, men såfort han ser en sked eller en skål börjar han spänna sig som en fiolsträng. Bara att börja om....

Jag försöker göra schema varje dag på saker vi ska göra eftersom han hatar att vara hemma. Vi har varit endel i gbg, bibblan, stan, cafeér m.m. Men han börjar nog tröttna på det med nu. Häromdagen fick han spelet inne på ett lunchställe och det var bara att packa ihop och gå.

Idag kom dock ett litet litet genombrott. vi var och badade på förmiddagen och sen blev det BVC träff, och peppar peppar han har varit coollugn hela dagen faktiskt. Jag har tom hunnit hänga tvätt och ställa in i diskmaskinen utan gnäll. Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0