Så mycket men så lite tid

Att småbarns föräldrar har lite tid är inte en underdrift. Årets julklapp - TID!
Edin har som sagt börjat jobba igen och jag får snällt vara hemma med lillfisen. Jätteskojj tänker endel, jag tänker SHIT! Jag vet inte hur många gånger per dag jag tänker "jag är inte skapt till att vara mamma". Det är svårt att le åt allt när ens barn bara gnäller hela tiden, och jag överdriver inte, det är verkligen hela tiden. Nej....nu ljög jag lite, så fort vi lämnar huset är han glad.
Så igår fick det bli en tur på stan, och idag blev det gbg och naturhistoriska museet. Då är han en glad litet bebis och skrattar och flörtar med allt och alla. Jag är väll tråkig antar jag.
Jag har ett par museer kvar, men vad gör jag sen då? Och jag vet inte om jag orkar ge mig ut på äventyr varje dag.
Näe, nu måste jag blanda välling.

p.s om jag ens kommer på att jag vill ha ett till barn blir det en adopterad 5 åring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0