Sköna söndag

Idag väntas det besök. Pappa och hundarna kommer hit. Vi ska laga god mat och mumsig efterrätt. Sen ska jag iväg och träna ikväll. Har ingen motivation idag. Vill vara hemma och umgås med familjen. Men vikten tar inte semester.
Sedan i julas har jag slutat äta godis och kakor. Visst, en och annan pepparkaka har slinkt ned, men inte en endaste godisbit. Jag har också dragit ned på vitt bröd och jag tror att kombinationen har gett resultat. Jag vägrar väga mig för man blir bara besviken, men kläderna skvallrar ju endel. Och gissar jag så har jag nog gått ned ca 7 kilo nu. *kämpa på* Tänk om jag har gjort det, då är det bara 3 kilo kvar till 10 kilo, mao hälften av det jag ska gå ned!
Vädret är verkligen piss just nu, det töar. Och det gör att vi inte kommer upp med bilen i våran backe. Så det är lite klurigt att komma upp och ned för den glashala backen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0