Rivermonsters

Sitter och kållar på "rivermonsters" på discovery, en program som jag vanligtvis inte tittar på, men va faan...
Ända sen jag var liten har jag haft tvångstankar och obehakliga rysningar av att bada i vatten som är grumligt. När man var yngre drog de tuffa killarna i klassen skräckhistorier om lik som strök sig mot ens ben när man simmade, eller stora gäddor som bet en i benet. allt det där har satt sig i huvet på mig och jag kan inte sluta tänka på när liket kommer och smeker sitt långa hår mot mina ben när jag simmar. Uuhhhh!!! så nu när discovery visar vilka levande monster som finns i vattnen är det ytterligare något att lägga till på min otäcka badlista. Pirayor och gigantiska malar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0