En stund för mig själv

Idag har varit en "Lina" dag. Hade jag för två tre år sedan vetat att jag måste ha "Lina" dagar skulle jag skrattat. Men det är väl inte så konstigt, innan Vincent kom var ju varenda dag min egna dag.
Jag gick upp halv sju och drog direkt till gymmet. Där har jag inte varit på över två månader och det var hur skönt som helst att ha hela salen för sig själv. Pluttade in hörlurarna och lyssnade på musik i takt med crosstrainern. Sen bar det av till jobbet. Va en riktigt skitdag vädermässigt i gbg, regn och värmebölja samtidigt *puh*
Kommer hem till dukat bord och sedan två timmar tillbaka har både Vincent och Edin gått och lagt sig. Mao är jag uppe ensam, vilket typ aldrig har hänt förut. Gud så skönt! Jag vill ha fler sånna här dagar.

Imorgon åker jag och Vinne till Skövde och tittar på studenter. Tackar vet jag ställen som vet hur man arrangerar studentfirande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0