1 down, 1 to go

ÄNTLIGEN är första matteprovet klart. Jag svarade på alla frågor och gjorde det bästa jag kunde. Men jösses va nervös jag var innan. Jag fick lugna ned mig några minuter och bara skumma igenom frågorna först och sen beta av fråga för fråga. Om jag får VG ska Edin bjuda mig på restaurang. Men jag jagar inget VG, ett G är allt jag behöver. Jag var skitnervös för ingenting igentligen. Jag hade till och med övat på andragrads ekvationer och lagt på minnet att det är 1.91% enheters diff på en 95% undersökningsskala. Inget av detta fick jag briljera med.
Nu är det bara ett prov kvar och det blir i maj. *puhh*

Nu är det också bestämt, jag ska börja jobba en dag i veckan. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0