Det har varit hopplöst...

Idag har verkligen varit en riktigt deppig skitdag. Hade inte Vincent funnits hade jag sovit bort hela dagen. allt började med att både jag och Vincent är sämre idag. speciellt den lille. Det finns inget stop på snoret från hans lilla näsa. Och jag tänker att det är ju självaste fasiken att man aldrig kan gå på öppna förskolan utan att bli sjuk. sen i fredags har vi varit sjuka nu och jag börjar blir trött på det. Är det så svårt att göra rent leksakerna som finns på öpf? Tänk alla som slickar på dem! Men det bästa är ju alla mammor som släpar sig dig trotts att både dom och barnen är sjuka. Det satt en mamma och sa "Jösses vi har varit så sjuka och jag ahr fortfarande lite feber, men jag blir tokig på att bara sitta hemma" SUCK!
Ringde till VC idag för min onda hals går inte över trotts att jag inte haft feber på tre dagar, men det är inte halsmandlarna som gör ont utan sköldkörteln. Imorgon blir det provtagning iaf.

Åter till varför det är en skitdag....
Äta frukost eller äta i huvudtaget med ond hals är tråkigt och smärtsamt, inget halleluja moment där inte. Sen ser vårat hus ut som om NATO navigerat fel och släppt en bomb här. Prylar, smulor, gamla blöjor, leksaker, täcken, kuddar, mat, katt, ved, tvätt, grus PRECIS ÖVERALLT.
Försöker snygga till mig lite och inser att den snygga klippt luggen vill till frisören, den är i vägen för mina ögon, mina enda byxor som är ett par för stora jeans är smutsiga men jag använder dem ändå. Tröjan jag tog på mig för 5 minuter sedan är redan smutsig då Vincent med sin tok-rinnande näsa vände sig mot mig och bokstavligen gned av sig allt snor på mig.

På eftermiddagen tar jag mig tid att köra till bilverkstaden och få skadan bedömd....men vilka har inte lunch mellan 13-14???? Va är det för sopig tid att ha lunch på eller??????


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0