Kom sommar!

Borta bra men hemma bäst, som alltid!
Jag och Vinne-pinne har varit i Jkpg i två dagar. Min syster har precis flyttat dit så vi var nyfikna på det nya plejset. Vi har hunnit med IKEA två gånger på två dagar, och jag kan nog vara den enda kvinna som inte gillar att gå på IKEA. Åh, det är så tråkigt.... Det är bara kul om man ska köpa nått till sig själv och om man ska köpa kök.
Det blev två orkideer och lite småkraffs iaf. Men jösses vad jag läntar efter sommaren efter att ha sett deras trädgårdsmöbler. Stora fina paveljoner och mysiga soffor....mmmm!

Vinne har lärt sig att krypa framåt! Kan ni fatta vilket framsteg. allt gick ju bakåt tidigare, och han är så lycklig nu när det går framåt. I  helgen ska jag plugga matte tills bloter sprutar, jag har prov om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0