När ska jag få träna?

Det är så svårt att träna gruppträningar nu när Edin jobbar. Han kommer ju inte hem förens kl sex på kvällarna och de flesta passen börjar vid sex halv sju. Visst jag kan sticka in och springa på ett löpband men fy fasiken va tråkigt det är. Jag har gjort det några gånger och det slutar alltid med att jag inte ger 110%
Som läget är nu så blir det träning en dag i veckan och jag behöver minst en dag till. De har barnpassning på gymmet, men först från att barnet är två år.
I april ska jag börja jobba på torsdagar och då kommer jag förmodligen få träna innan jag börjar på morgonen. GÖTT MOS!

Idag har vi haft så tråkigt. Edin kommer hem sent också och då blir allt ännu tråkigare. På morgonen var vi på vår onsdagstradition Bulleribus på bibbland. Vi är en liten grupp som sjunger och dansar med kidsen. Vincent tycker för det mesta att det är kul, men ibland orkar han inte riktigt hela vägen då det är mycket intryck.
Och vet ni! I dag har jag burit in sommardäcken i källaren. Inte en dag försent! Edin kommer tro att dom är stulna och det kan han få tro tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0