Sköna söndag

Igår va vi på kalas och fick äta grillat för första gången i år. Gud så gott det är. Och det bästa är att det vara bara starten för nu har vi en hel grillsäsong framför oss! Jippi!
Det var också Vinne pinnes första riktiga kalas. Och vi ger honom betyger 4 av 5 faktiskt. Han kan ju inte riktigt slappna av när han är trött så Edin sick dra iväg med vagnen några gånger. Annars va han glad och nöjd. Mycket bra.
Imorgon ska vi till magdoktorn och se vad som kan vara felet med hans mage. Tror själv inte att det är något konstigt men det är bättre att kålla en gång för mycket än för lite.

Jag har målat taket i Vincents rum idag och det blev skitdåligt. Färgen var inte ren utan hade gamla flagor i sig som satte sig i taket. Så jag får väl göra om allt antar jag. Jädrans skit.
Nu ska jag snart iväg och träna och Edin har lovat att det blir nått gott att äta när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0