Vårat stökiga hem

Så här fint har vi det just nu....städning snarast kanske?


Vi börjar i vardagsrummet "tvätthögsrummet" Tvätt överallt och här sitter jag och räknar matte på kvällarna.


Sen kommer vi in i TVrummet. Blöja och rumptermometer på soffbordet, leksaker högt och lågt, ytterkläder i soffan.


På köksön har Vince fått ett provisoriskt skötbord med min dunjacka som underlägg. Ser ni att nespressomaskinen har kommit fram ur gömmorna! Edin har äntligen köpt ampuller.


Här har vi ena sidan av köket, jag lagar mat därav stöket. Veg lasagne blev det idag. Jag har tappat bort min mobil, kan ni hitta den?


Här är den andra sidan av köket. Mitt motto är att är det inte stökigt efter man lagat mat har man inte gjort god mat....eller nått i den stilen.


Ah! Där va svartpepparn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0