Semester?!

Nu är jag och lillprutten uppe hos min mamma i Skövde. Man hoppas ju kunna vila och ta igen sig, men av någon konstig anledning så kommer jag hela tiden på saker som jag kan hinna med nu när man ändå har barnvakt. Sedan jag kom idag har jag dammsugit bilen, målat naglarna och burit ned mina gamla barnmöbler som ska målas och slipas. SUCK!
Vincent stortrivs. Han spexar och håller låda. Ni skulle sett när mamma försökte lära honom spela munspel. Hon blåste en ton och gav honom munspelet. Han tryckte in det i munnen och sjöng en ton istället. smart kille det där!
Idag skulle mitt abonemang gått ut och mao kan jag inte använda mobilen. Men den fungerar fortfarande! Jag vill inte ha kvar mitt abonemang hos telenor en dag extra än vad som behövs. På fredag går jag över till telia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0