Sista stöten

Hitintills i år så har jag fokuserat mycket på att bli klar med matten, så träningen har tyvärr hamnat på hyllan. Det som hände i och med detta var att jag har nu börjat gå ned i vikt! Jag har gått ned en hel klädstorlek, jag har inte vägt mig för det vågar jag inte. Men det känns att jag gått ned. Jag saknar träningen och nu när jag är klar med matten är tanken att jag ska börja på allvar igen. Inte lika hårt denna gången, en - två dagar i veckan räcker. Ett pass och en dag i gymmet tänkte jag. Men jag vill verkligen sätta in sista stöten, så nu har jag bestämt att jag ska köra LCHF samtidigt. Innan jag blev gravid kunde jag emellanåt utesluta spannmålsprodukter och gick då snabbt ned i vikt så jag hoppas det funkar denna gången med. Men jag måste få med mig Edin. Jag kan inte göra detta själv för då kommer det gå tre dagar sen ger jag vika.
Jag hade inte tänkt att vara så hård att jag räknar kalorier i gram, men en bra tumregel kan ju vara inga spannmålsprodukter, lite frukt och mer av det feta. Ägg är ju en basvara i LCHF men tyvärr något som jag INTE äter. Och jag tänker inte lära mig äta det nu heller.
En storlek ned till och jag är i MÅL!!!!!!

NU KÖR VI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0