Vad hände med värmen?

Idag har det verkligen varit kallt. Fram med jacka och tjock tröja! Man känner sig verkligen snuvad på våren. Ena dagen kortbyxor och t-shirt, andra dagen snö och hagel! Längtar mycket just nu till gotland i sommar. Åh, jag ska ligga på stranden och sola och bara slöa och läsa böcker. Vincent får krypa runt som han vill, eller så tar mamma hand om honom *haha* Påtal om Vinne, han har ju börjat äta nu och det är inte lite det. Han moffar! Det är så kul att se hur han inte bara tar en bit utan tar en hel "näve" som vi säger hemma och trycker in i munnen.

För övrigt så börjar jag bli lite nervös inför måndagens matteprov. Jag känner mig rätt säker, men det är alltid nervigt med prov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0